11-Й МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТ «СУЗІР'Я ЯКОСТІ-2010» 21-27 червня 2010 р., Судак, Крим
Керівнику підприємства, Керівнику служби якості
Шановні колеги!
Запрошуємо вас стати учасниками престижного
комплексного міжнародного заходу в сфері сучасного
менеджменту та якості. Ви зможете розширити свої знання з
базових питань теорії і практики вдосконалення
організації. Ви отримаєте можливість неформального спілкування з
відомими вченими та фахівцями у сфері менеджменту, з
керівниками найбільш успішних компаній. Участь у проекті --
це хороший шанс для встановлення ділових зв'язків з колегами
більш ніж з 10 європейських країн.
До уваги постійних учасників проекту!
За традицією буде забезпечений баланс інформації про філософію менеджменту і конкретних
інструментів управління, по сучасних теоріях і практичному
досвіду підприємств. Ви дізнаєтеся про нові прикладні розробки.
Вам будуть запропоновані активні форми роботи. Ви отримаєте
можливість інтелектуального спілкування з колегами. У програмі
будуть враховані ваші побажання.
ЗАГАЛЬНА ПРОГРАМА • 11-а Конференція професіоналів якості Провідні вчені у сфері менеджменту та
якості розкажуть про світові тенденції вдосконалення з
метою досягнення і збереження конкурентоспроможності компаній у
сьогоденні і майбутньому. Серед доповідачів Ю.П. Адлер, В.Г.
Версан, А.В. Глазунов, П.Я. Калита, В.А. Лапідус, В.В.
Окрепілов, І.І. Чайка, інші дійсні члени
Міжнародної гільдії професіоналів якості. • 11-а Конференція переможців нагород за якість Керівники найбільш успішних європейських
компаній представлять свій досвід практичного застосування
сучасних підходів та методів для забезпечення конкурентних
переваг. Перед учасниками попередніх конференцій вже
виступали керівники Volvo Cars Gent, Nokia Mobile Phones,
Siemens Nederland NV, Yellow Pages BT, Opel Hungary
Manufacturing, DHL «Portugal», TNT Express Information and
Communication Services, Bursa Nilufer Municipality (Турція) і
ін. На нинішній конференції досвідом поділяться керівники компаній-призерів Нагороди за досконалість EFQM 2009 р., а також підприємств-власників Нагороди за якість країн Центральної та Східної Європи (ЦВЕ) і національних Нагород за якість. • 7-а Конференція Української асоціації якості (УАК) Будуть розглянуті методичні та
практичні питання застосування сучасних методів
менеджменту в умовах пострадянських країн. Оргкомітет
розгляне заявки на виступи від вчених і практиків,
що мають досвід реалізації проектів у сфері менеджменту і
якості та технологічні напрацювання. • Авторські семінари та майстер-класи Учасники зможуть глибше ознайомитися з найбільш цікавими теоріями і методами
менеджменту, одержати більш детальне уявлення про
можливості їхнього використання на своїх підприємствах. • В кінці кожного дня, поза основною програмою, буде можливість спілкуватися з провідними фахівцями з сучасного менеджменту,
отримати у них відповіді на питання і висловити
власну думку. У проміжках між конференціями
учасники зможуть, поєднуючи корисне з приємним, продовжити
дискусії в затишних кафе, на галасливій набережній, на алеях
старого парку, на пляжі біля теплого моря.
Місце зустрічі змінити не можна Туристичний оздоровчий комплекс «Судак». Адреса: Україна, АР Крим, м. Судак, вул. Леніна, 89.
З повагою, голова Оргкомітету проекту, президент УАК, президент Клубу лідерів якості України та країн ЦСЄ, член Ради EOQ
П.Я. Калита
Інформація з організаційних питань |
Науково-методичне забезпечення проекту здійснює Українська асоціація якості, організаційне забезпечення Центр міжнародного співробітництва «Схід-Захід».
Заїзд та реєстрація учасників - 21 червня після 12 годин, від'їзд 27 червня до 12 години (при від'їзді після 12.00 учасники можуть залишити речі в камері схову або за додаткову оплату, за попередньою заявкою, продовжити проживання до 24.00).
Проїзд: пропонуємо замовити трансферт (див. заявку). Ви можете також самостійно дістатися до прохідної ТОК «Судак» від
привокзальній площі м. Сімферополь маршрутним таксі або
автобусом до автовокзалу м. Судак і далі маршрутним таксі
«Дачне Затишне».
Оплата участі:
до 10 квітня |
до 15 травня |
після 15 травня (за наявністю місць для проживання) |
390 EURO |
450 EURO |
за домовленістю |
Склад послуг:
інформаційно-консультаційні послуги відповідно за
програмою проекту; комплект матеріалів (тези доповідей,
зразки практичних матеріалів кращих підприємств тощо);
внесення відомостей про учасників до Загального реєстру, який увійде
в комплект матеріалів; переклад з англійської на російську (на
Конференції переможців); організаційне обслуговування;
культурна програма; фуршет, вечірній прийом, кава в
перервах; харчування (21 червня обід, 22-26 червня «повний пансіон»,
27 червня сніданок).
Оргкомітетом проекту в день заїзду для всіх учасників конференції буде організовано біофуршет, для його приготування
будуть використані виключно біологічно чисті продукти
з Франції та України, походження яких підтверджено
спеціальними сертифікатами Європейського Союзу. Сподіваємося, що
ці унікальні страви дадуть Вам заряд енергії для інтенсивної
роботи протягом всієї конференції. Відомо, що їх особлива
живильна сила і відсутність хімічних обробок і ГМО самим
позитивним чином впливає на наш фізичний і
інтелектуальний стан. Для всіх бажаючих пропонуємо також щоденне меню виключно з біологічно чистих продуктів.
Проживання учасників в ТОК «Судак» (див. заявку). Примітка. Переконливо просимо учасників оплатити оргвнесок та проживання до 10 квітня 2010 р., при цьому ми гарантуємо поселення в номери з видом на море і за цінами, зазначених у заявці. При отриманні заявкипісля 15 травня оргкомітет не гарантує проживання в ТОК «Судак» за вказаними цінами, можливо, учасникам буде запропоновано проживанняна договірних умовах в прилеглих готелях на видаленні не більше 1000 м.
Культурна програма Для учасників проекту 26 червня в протягом усього дня буде проведена екскурсія з відвідуванням дивовижної Мармурової печери, а також Старого Криму і Вірменського монастиря.
Крім цього, ви можете на свій вибір замовити додаткові екскурсії (з 16-00 до
19-00): • Музей виноробства Криму, дегустація массандрівських вин 22.06; • Морська прогулянка на катері до Нового Світу, купання в Царській бухті – 23.06; • Заповідник Карадаг, екологічна стежка – 25.06.
Реєстрація учасників: для підтвердження своєї участі в проекті необхідно направити заповнений бланк заявки (форма додається) в ЦМС «Схід-Захід»: 04070, г.Київ, вул. Ігорівська, 5, оф.
5 тел. (044) 537-75-90, 238-66-85 (багатоканальний), факс
537-75-91 E-mail: natali@eastwest.com.ua,
v.rudenko@eastwest.com.ua,
http://www.eastwest.com.ua/
Прийом заявок на участь в проекті до 15 травня 2010 р. Після
отримання заявки вам буде направлений договір і виставлений рахунок.
Реєстрація учасників проводиться в адміністративному корпусі
ТОК «Судак». Всі питання про проживання і харчування супроводжуючих
осіб (без оргвнеску) обговорюються при оформленні
заявки. Для перерахування коштів (оргвнесок, вартість
проживання, додаткових екскурсій, трансферту) використовуйте
інформацію, зазначену у заявці. За результатами реєстрації учасникам видаються: договір на надання
інформаційно-консультаційних послуг, акт виконаних робіт і
рахунок-фактура. При реєстрації просимо Вас мати копію
платіжного доручення.
Відмова від участі направляється листом, факсом або електронною поштою до оргкомітету проекту. Повернення грошових коштів буде проводитися з відмов, отриманими до 15 травня 2010
Квитки на
з/д та авіа проїзд учасники повинні придбати самостійно. Прийом заявок закінчується 15 травня 2010
Заявка для зарубіжних учасників Заявка для учасників з України
Додаткову інформацію можна отримати: В оргкомітеті проекту Українська асоціація якості: 02002, м. Київ, вул. Микольсько-Слобідська, 6-д,
тел./факс: (044) 459-78-16 (багатоканальний),
541-05-32; Е-mаіl: cqmanag@uaq.org.ua,
quality@quality.kiev.ua,
www.uaq.org.ua
В ЦМС «Схід-Захід»: 04070, м. Київ, вул. Ігорівська,
5, оф. 5, тел.(044) 537-75-90, 238-66-85 (багатоканальні),
факс 537-75-91 E-mail: natali@eastwest.com.ua,
v.rudenko@eastwest.com.ua
«СУЗІР'Я ЯКОСТІ-2010» це оптимальне поєднання професійних знань, дружнього спілкування і нових вражень!
|